En historie om et tæppe og en bachelor i sygepleje (Fra hæklenålen #21)

Da jeg begyndte på min bachelor i sygepleje d. 20. Marts 2017, begyndte jeg ligeledes at hækle sekskanter af rester af en masse forskellige farver Hverdagsuld fra Tusindfryd jeg havde liggende.

Imellem skriveriet, fik jeg hæklet en del lapper, en dag blev jeg færdig med mit lager, men købte fem ekstra nøgler, så jeg havde til at hækle lapperne sammen til sidst.

Den 7. Juni afleverede vi vores bachelor. Og bunken af lapper havde fået en fin størrelse.

IMG_0377.JPG.jpeg

Den 16. Juni forsvarede vi vores bachelor i sygepleje.
Det vil sige d. 16. Juni blev jeg SYGEPLEJERSKE ❤

 

Derefter begyndte tæppet at tage form, jeg har haft to ugers fri inden jeg startede på mit første job som sygeplejerske den 1. Juli.

Nu er jeg startet job som sygeplejerske og tæppet er blevet helt færdigt. Jeg er SÅ glad og stolt over tæppet men i den grad også over min nye titel ❤ Tæppet vil altid være et minde om en tid med bachelor og den sidste del af mit studie samt en begyndelse på noget nyt ❤

Sådan her endte det med at se ud:

 

Jeg har som sagt hæklet det i Hverdagsuld fra Tusindfryd og hæklet det sammen med fastmasker. Opskriften til sekskanterne er fra min veninde IbenEricas blog.

 

❤  Simone  ❤ 

 

 

One thought on “En historie om et tæppe og en bachelor i sygepleje (Fra hæklenålen #21)

Skriv et svar

