Fra hæklenålen #19

Endelig kan jeg vise et af de “hemmelige” projekter. Dette projekt har jeg lavet til min søster i fødselsdagsgave. Hun er lige nu i Australien for at studere, så derfor synes jeg det var passende hun skulle have en koala 😉

Ideen til koalaen kan jeg takke Tine fra Little Happy Crochet for. Hun udgav nemlig opskriften i det sekund jeg skulle ud og finde gave til min søster. Og så skulle der hækles hurtigt, så den kunne nå at komme afsted til Australien 😉 Så den søde koala blev færdig på omkring to uger!

Jeg synes han er blevet så sød, og jeg skype’ede med min søster da hun åbnede gaven, og hun blev rigtig glad for ham.

Han hedder Pelle, og I kan finde opskriften lige HER.

 

❤  Simone  ❤ 

Skriv et svar

