Boble obsession – Fra hæklenålen #18

Det er vist ingen hemmelighed herinde, at jeg er ret vild med at hækle boblepunge. Se tidligere indlæg hvis ikke helt du ved hvad jeg taler om som herherher og her er bare et lille udsnit af dem jeg er blevet færdig med 🙂

Nu er en ny omgang boblepunge blevet færdige 🙂 – Alle som gaver. Den lyserøde er endda kommet helt med til Australien som en gave, i forbindelse med at mine forældre er dernede på ferie.

De er alle hæklet i bomuldsgarn på pind 3 og opskriften jeg har taget udgangspunkt ud fra er herfra.

❤ Simone ❤ 

Skriv et svar

