Om at komme tilbage, og ikke at vide om man er tilbage?

Bloggen her har stået stille i en del tid nu, hvilket har efterladt sig en masse tanker! Det er jo faktisk ikke første gang det sker!

Sidste år besluttede jeg at bloggen hovedsageligt skulle indeholde min passion for hækling, da jeg pludselig synes det blev for meget at dele ud fra min weekend og min ferie osv.

Men hvad gør jeg så når jeg ikke bliver færdig med de ting jeg er begyndt på at hækle? Holder en pause med hækling fordi der er noget andet der fylder? Eller hækler hemmeligheder der ikke må vises frem endnu?

Ja så ligger bloggen stille hen!

Så det er her vi her nu… Hæklenålen ligger bestemt ikke stille, tro mig, der er godt gang i den. Men det jeg er igang med, kan jeg ikke vise frem endnu. Tiden er nemlig kommet dertil at en del veninder er blevet gravide, hvilket naturligt for mig, betyder hæklede gaver. – Så snart de små vidundere melder deres ankomst, bliver det naturligvis vist frem her på bloggen.

Men, kunne jeg så ikke pryde bloggen med noget andet også udover hækling, så der måske sker lidt engang imellem tænker du måske? Jo det tænker jeg helt bestemt jeg kan, jeg ved bare ikke helt hvad? – At jeg er begyndt at løbe? Skriver min bachelor? At jeg er færdig som sygeplejerske til sommer (Altså om 2 måneder!!!!)? At være nygift?

Tro mig tankerne er mange. Jeg melder tilbage så snart jeg har et svar, indtil da, bliv endelig hængende, hvis du har lyst, jeg er ikke forsvundet endnu 🙂

❤ Simone ❤ 

 

Skriv et svar

