Fra hæklenålen #17

Så er det tid til at vise endnu en julegave frem 🙂 Denne pude hæklede jeg til min søster. Jeg synes den er blevet så flot, og heldigvis synes hun det samme!

dsc01381

Puden har en hæklet forside og bagpå er der gråt stof.

Jeg har hæklet den efter denne opskrift fra Lutter Idyl. Jeg er bare vild med hendes opskrifter og designs.

Den er hæklet i lækkert uldgarn fra Sandnes “Smart”, som jeg har købt hos Strik hos B, en hyggelig strikkebutik på Nørrebro 🙂

Jeg har regnet på det, og fundet ud af at Drops Lima garn også kan bruges til projektet, hvis man vil have en lidt billigere version 🙂 Drops Lima kan blandt andet  findes her.

Den er hæklet på nål 4, som du kan finde her.

Til slut har jeg syet et af mine mærker på, som jeg har skrevet om her.

Se tidligere indlæg med julegaver, her, hvor jeg viser grydelapper, og her hvor jeg viser butterfly med klud 😉

Indeholder afiliate links

One thought on “Fra hæklenålen #17

Skriv et svar

