Året der gik, 2016

collage_fotorcollage_fotor2collage_fotor1

Totusindeogseksten. Var året jeg startede bloggen op igen, og jeg har fundet glæden I at skrive herinde igen 🙂

Totusindogseksten. Har været et år fyldt af kærlighed. Vores bryllup i august, er uden tvivl den største ting der er sket i 2016 for Thomas og jeg  ❤ Vi vil altid huske tilbage på den fantastiske dag vi havde med venner og familie med en masse glæde 🙂

Udover bryllup, har der heldigvis også været tid til hæklerier, som I kan se i billederne i indlægget 🙂 Brudebuketten var helt sikkert det største projekt jeg har lavet til dato ❤

Totusindogseksten. Har naturligvis også budt på uddannelse for mig, og i 2017 tager jeg hul på de sidste 6 måneder af min uddannelse, så jeg til sommer kan jeg kalde mig sygeplejerske!  En titel jeg både ser frem til men også er meget spændt på.

2017 bring it on, jeg er SÅ klar til et nyt år, det bliver svært at slå 2016, som altid vil være et specielt år for mig ❤

Rigtig godt nytår, og tak for at I vil følge med herinde ❤

Skriv et svar

