Fra hæklenålen #13

Jeg har været til fødselsdag hos min veninde, som er lige så vild med hjemmehæklede ting som jeg, så det skulle hun selvfølgelig ikke snydes for 😉

Igen har jeg hæklet en boblepung, hun har i forvejen fået 1 men ønskede sig en mere i en mindre størrelse. Så det fik hun 🙂 

Udover boblepungen havde jeg også hæklede fire coasters til hende, det var mest en for sjov gave, men jeg synes selv de blev virkelig fine   ❤

Det hele er hæklet i bomuldsgarn find lækkert og billigt bomuldsgarn HER – Jeg kan helt sikkert anbefale det der hedder Safran.

Hele baduljen er hæklet på en nål nr. 3, og jeg kan klart anbefale Clover’s hæklenåle, de ligger så rart i hånden og så holder de til mange timers hækling, find dem HER.

Til sidst har jeg tilføjet et af mine Personlige mærker 🙂

For to år siden hæklede jeg til samme veninde denne fine fugl: En hæklet flyvende sag.

Indeholder Afiliate link.

One thought on “Fra hæklenålen #13

  1. Pingback: Boble obsession – Fra hæklenålen #18 | Simone Vilsboell

Skriv et svar

