Fra hæklenålen #12

Jeg er blevet helt tosset med at hækle de her boblepunge, de er oplagte som gaver til veninderne synes jeg, og det er også hvad denne er blevet til 🙂

Min søde veninde fik denne i fødselsdagsgave igår, jeg kender hende fra studiet, og til marts starter vores største eventyr sammen, nemlig vores bachelor på sygeplejerskeuddannelsen! 

dsc01351dsc01353

Den er hæklet i to tråde 1 tråd Blackhill højlandsuld (find den HER) og 1 tråd silk mohair (find den HER). Så den er super lækker og vamset. Se link’s for at se de mange lækre forskellige farver. Den jeg har hæklet er en støvet mint.

Jeg har hæklet den på hæklenål nr. 4 find den HER.

Lynlås og fór er købt i stof 2000.

Og til sidst har jeg sat mit mærke i, som jeg har skrevet om her.

 

Indeholder Afiliate link.

One thought on “Fra hæklenålen #12

  1. Pingback: Boble obsession – Fra hæklenålen #18 | Simone Vilsboell

Skriv et svar

