Hækleklub

I tirsdags, mødtes jeg endnu engang med de dejlige piger, i hækleklubben. Vi er en helt ny klub, og vi har det så hyggeligt sammen, hver gang vi mødes.

Det er Maja (på instagram @frkseidelin), der har startet det hele, og et rent held, at vi har det så godt sammen alle sammen. Det er virkelig nogle skønne kvinder jeg har mødt der.

Denne gang mødtes vi på Bertels, som laver de lækreste cheesecakes.

SJYC9358

– Jeg arbejder på mit vinkelsjal, er kommet til sektion 3 –

– Og naturligvis et stykke cheesecake –

IMG_2161

– Ldit billeder fra de andre kvinders instagram, fra vores hyggelige aften –

IMG_2162

IMG_2163

Endnu engang var det super hyggeligt at mødes, glæder mig allerede til om 3 uger hvor vi mødes igen.

One thought on “Hækleklub

  1. Pingback: Hvad kan der krydses af listen | Simone Vilsboell

Skriv et svar

