Barselsbesøg

I weekenden, blev familien en lille pige større. Thomas’s søster fødte en sød sød pige. Vi var på hospitalet og besøge dem, om søndagen. Nøj, hvor var hun bare lille og sød. Jeg ved ikke om det kun er mig, men det gør altså noget ved hele min krop at sidde med sådan en lille størrelse. 
Til dagen havde jeg lavet lidt forskelligt til familien. 

En barnevognskæde til barnevognen efter denne opskrift.
Hæklet rangle efter denne opskrift.
Et tegnet kort med stempeltryk. 
En foldet diamant i papir fra Panduro, DIY fra denne blog.


Til sidst samlede jeg det hele i en hæklet kurv i zpaghetti. 
Forældrene blev rigtig glade for det hele, det er altid rart at give en gave der glæder. 

Smil fra Simone. 
9 thoughts on “Barselsbesøg

Skriv et svar

